آسیب رطوبتی یکی از چالش های اساسی در روسازی های آسفالتی گرم (HMA) در مناطق سردسیر است. حساسیت رطوبتی تمایل مخلوط های آسفالتی به عریان شدگی است که می تواند مقدمه ای بر ایجاد خرابی هایی از قبیل ترک خوردگی، شن زدگی و به ویژه شیارشدگی باشد در این پژوهش سعی شده است پس از تعیین قیر بهینه با استفاده از افزودنی نانولوله کربنی تأثیر این افزودنی با میزان 1%، 2% و 3% بر پارامترهای آزمایش مارشال و رفع مشکل عریان شدگی و چسبندگی بین قیر و سنگدانه ها در مخلوط های آسفالتی داغ اصلاح نشده در شرایط رطوبت زیاد و تحت سیکل های ذوب و یخ و اشباع با آب بررسی و مقایسه شود.

 

مقاله ارزیابی اثر نانولوله های کربنی بر مشخصات فنی مخلوط آسفالت داغ

ادامه مطلب

مقاله ارزیابی و بررسی نقش دانه بندی و جنس فیلر در خرابی، روسازی لایه های آسفالتی و لزوم استفاده از روش های نوین ترمیم و نگهداری

مقاله ایجاد ترکیب بهینه بین مهار فشاری، ضخامت دیوار و عمق مدفون دیوار

مقاله ارزیابی اثر نانو لوله های کربنی بر مشخصات فنی مخلوط آسفالت داغ

مقاله بررسی اصول طراحی پایدار در بازسازی فضاهای داخلی

مقاله بررسی عملکرد سازهای دهانه های ابگیر مشبک در شبکه سیلابرودی شهری

مقاله میانقاب ها در قاب های ساختمانی

مقاله جست و جوی فضای اثیر در معماری ایرانی

های ,مخلوط ,داغ ,آسفالتی ,مقاله ,اثر ,های آسفالتی ,بر مشخصات ,مشخصات فنی ,فنی مخلوط ,کربنی بر

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

okdl لوحِ سفید - وبلاگ امین هوشمند سایت مذهبی گواه عربی برای همه ( آموزش مکالمه عربی ) یادداشت‌های یک ماشین‌تحریر qiwusi طعمِ بوسه کتابخوار عروسی دانلود درس پژوهی